BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/17/2009

6-månaders kontroll


Lilla älskade gubben har blivit en stor kille
Igår var vi till läkaren på BVC för en 6-månaders kontroll
Man blir alltid lite nervös, och särskilt när dom som kom ut just före det var vår tur ringde i sin tur vidare till nån mottagning för att kolla upp ett bi ljud dom hade hört på deras dotters hjärta, då började mitt hjärta klappa lite extra fort.
Men som tur var såg allting bra ut, Marcus tyckte farbror läkaren var jätte häftig så han hade ett stort leende emot honom hela tiden, vikten har kommit till en puckel, han ligger inte över 9 än, 8.9 nåt, och va 70.8 lång, han ligger tydligen över kurvan även på längden så då borde han ju vara rätt proportionerlig ändå?
Sköterskan tyckte att vi kan börja med välling snart istället för ersättningen, jisses får ont i magen när jag tänker på hur stor han har blivit.
Han blir ett halvår på söndag för att vara exakt. Tiden bara rullar iväg, förstår inte att detvar så längesen.
Annars satt jag här i söndags och räknade hur länge jag kunde vara mammaledig och det blir faktiskt ända till februari 2010! WEEEEiii nästan ett helt år kvar, jag är ju fattig men va tusan, det är det värt, jag vill verkligen ta till vara på denna tid, och det känns bra att han är lite äldre än ett år när man ska börja lämna iväg honom på dagarna.
Igår var det en gubbe här och tittade på vårt badrum och ska ge oss en offert på hur mycket det kommer att kosta att renovera det, blir intressant att se vad vi får för besked, man får passa på nu när dom har ROT avdrag.
Ohh, ni som följer The Hills, vet ni om att det finns en fortsättning på serien, men då får man följa Whitney i New York?? The City heter den, jag trodde Mikaela hade skrivit fel på sin sida, så jag va inne och kika och snacka om att jag blev överraskad, weei nu har jag lite att titta på igen. Kika in på www.mtv.com om ni vill kolla serien.
Kramar A

2 kommentarer:

Maja sa...

Bubben är stor nu , kom tillbaka till jobbet nu :)

Anonym sa...

hihi du e inte den första som trott att jags krivit fel när jag skrev the city=)