BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/19/2009

Magknip

Nu börjar ångesten komma krypande....
Imorgon bär det av till Umeå.
Jag ska genomgå en till resa fastän jag lovade mig att inte göra det på länge efter förra gången då Marcus skrek konstant heeela hemvägen.
Hoppas att det ska gå lite bättre nu, ska ta med mig, mat, majskrokar, leksaker, nappar och vette tusan allt. Jag ska roa han till 100, försökte ju i o f s det sist också, men det gick ju inge bättre för det.
Skillnaden denna gången är att jag ska ha med min en nappflaska som inte läcker + att han har börjat gilla nappen, han hatade den sist, så vi får se helt enkelt.
Har börjat packa idag, och även fast han är så liten så tar han upp enorm plats i min resväska!!

Idag var vi iväg och lyssnade på ett litet föredrag om barns tänder, information från folktandvården, man fick en liten mini tandborste. Sötnosen, man ska börja borsta så fort man ser de första små risgrynen.
Det va en tjej från min föräldragrupp som frågade ifall vi skulle gå ut och gå nån dag när jag kom hem från Umeå, jag blev jätte glad, det visade sig att hon inte heller hade så mycket kompisar, så det kan va skönt att få prata utav sig lite granna.
Nu måte jag hoppa in i duschen och packa ner det sista
Shiiiiit magknip till 1000 nu. Hatar att resa, nu slipper man hunden, men då har man en skrik bebis istället :)
Kramar A

0 kommentarer: