BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/17/2009

Glömde...

Marcus hade ju jätte mycket hår när han föddes, nu har det ju som nötts bort från sidorna av huvudet för han ligger så mycket på sidan, men allt är ju kvar mitt uppe på skallen, har redan klippt av det på längden en gång, men nu är det jätte långt igen och han har en riktig tin tin frisyr, har inte tänkt på det så mycket, men igår så skrattade alla åt hans frisyr på 6-månaders kontrollen, och tyckte det va så charmigt, sen tog jag nästan lite illa vid mig, för läkaren frågade ifall jag hade någonting i för att det skulle stå så där uppåt med böjen, om jag hade mousse eller sprayat lite granna...

va???

Tror dom verkligen att jag sprayar min 6 månaders bebis hår???

Hahah

Jaja tyckte det va lite charmigt i alla fall...

Kramar A


Här kommer en bild på frillan

2 kommentarer:

Linda sa...

Hihi, så otroligt SÖT han är!! :-)

kram Linda

Anonym sa...

haha sötnosen! saknar er!!!