BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/21/2009

Framme

Nu är jag framme i Umeå, eller jag har väl faktiskt varit det sen i fredags förmiddag.
Allting gick faktiskt bra, tro det eller ej, till och med flygningen.
Han var super glas och snäll men i starten började han gnälla lite, kanske trycket i öronen?
Han fick i alla fall mat då, flaskan läckte inte denna gång så det gick det betydligt bättre, så han satt och pratade och åt och lekte och flörtade med alla som tittade på honom, och de sista 20 minuterna sov han i min famn. Resan tar sammanlagt 60 minuter.
Så jag hoppas innerligt att hemresan ska gå lika bra, som vanligt börjar jag redan gruva mig.

I fredags gjorde vi inte mycket, vi va ute en sväng på eftermiddagen och kikade på lite kläder till Marcus och inhandlade en ny fin tröja som han skulle ha på sig på doper vi skulle på idag, + att det blev en mössa och en overall och en keps. Super fina kläder.
Marcus sov otroligt dåligt under natten, men det är ju inte konstigt när man är på ett nytt ställe och en massa nya intryck hela dagen.

Idag vaknade vi vid 09 tiden och började göra oss iordning för min kusins dop.
Så det bar av till Nordmaling sen, hon fick sin son 1 månad och 4 dagar efter mig, men jisses va liten, knappt 6 kilo, men sååå söööt. Adrian heter han.
Detva roligt att träffa släkten från pappas sida, det var otroligt många år sedan sist, så det va lite kul att vissa upp lill Marcus också, och stolt morfar som pappa är ville han prompt bära in Marcus i kyrkan. söta söta pappa.
Blev mycket bullar, kakor och tårtor efter dopet, Mums!

Imorgon ska vi iväg till Vännäs och träffa syrran och systerbarnen, lilla Edina fyller 8 år.
Nu ska jag jag nog ta och krypa ner i sängen med lillen.
Kramar A

0 kommentarer: