BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/08/2009

Blä



Bjussar på lite kort.
Jaha, det var den helgen och ingenting nyttigt har man gjort alls..
Igår var jag iväg in till Mörby och gick på lindex och hämtade ut mitt libero paket som man får när det börjar närma sig 6-månaders dagen. Man fick lite smått & gott
-Några up & go blöjor
-Ett par halk strumpor
-En liten boll
-Tvätt servetter
-Bindor till moi
-Somna gott bad kräm (öhhh ?)
Jag kan ju säga med en gång att favoriten var ju faktiskt bollen, både för Marcus och Selma (hunden), dom nästan bråkade om den. =)Annars har han kommit till trots åldern, han vill verkligen inte somna på kvällen så igår kom han inte i säng förrän halv 11, så jag var ju tvungen att sitta uppe halva natten så jag får min "fria" tid.
Idag var vi iväg till svärfar och åt lunch, det var egentligen tänkt att vara middag så vi fick middags maten till lunch istället, fläskfilé gryta med ris och nån citron lime cheesecake till efterrätt, det var riktigt och gott och vi hade det riktigt trevligt, Marcus var till och med snäll, han brukar annars vara rätt så gnällig när vi är hemma hos nån annan. Självklart hittade jag inte kameran när vi for iväg, typiskt mig.
Nu har jag påbörjat mitt nästa projekt, klippa Selma, det är nästa så jag har glömt bort hur man gör så Elin har klippt henne på slutet för jag inte har haft tid, men nu när hon bor i Jönköping så var jag väl tvungen att ta mig an detta låååånga projekt då jag klipper henne för hand. Stackaren såg ju knappt någonting så nu är min kväll bokad med sax och hund.
Marcus somnade halv 9 ikväll, lite mer riktig tid, då kanske jag kommer mig i säng i lämplig tid jag med, kanske....
Passar på att påminna om min bilddagbok för er som är intresserade:
www.bilddagboken.se och sök sedan på Angeluzia
Nu ska jag se ett avsnitt av The Hills sen ska jag återgå till klippningen.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

åå vad jag saknar selmisen!! tror du hon saknar mej? :(

sen saknar jag ju deeej meed! och mackan med såklart!

massa kärlek!!