BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/25/2009

fetisdag






Igår va det fetisdag, men inte fasiken fick jag nån Semla, dom glömde vi hemma när vi skulle promenera till syrran och fika, och varken jag eller mamma gillar mandelmassa så det blev aldrig tal om att köpa några heller, Så det blev 5 wienerbröd som vi delade på,



och de där fem stod mig upp i halsen hela kvällen sen, blev lite för maffigt.



Sen vilade vi bort hela eftermiddagen, man blir trött av det otroligt fina vädret.



Solen sken och det var plusgrader, men på kvällenm tog vi oss i alla fall ut.



Vi for förbi barnens hus och inhandlade en hoppgunga till Marcus, den va faktiskt uppskattad även fast han inte riktigt fortstod hur man skulle göra först, man spjärnar mer bara ut benen och vägrar vika dom, men idag (andra gången) han sitter i den så svajar han faktiskt upp och ner.



Det är en sån här hoppgunga man fäster i dörrkarmen, jag visste inte ens att det fanns såna, as bra!



Idag kommer syrran hit i alla fall, får se vad dagen bringar mer här i älskade Umeå.



Kan ju fortfarande inte föra över nå kort, så här är ett jag hittade på datorn från mamma och pappas, inte så nytt och jag va gravid, men men, nåt färgglatt i alla fall, får mig att längta till sommaren som man ska gå genomgå utan as stora svullna fötter, och en ett kort på en otroligt stolt mamma med en liten bebis på drygt 2 veckor i vagnen.



Kramar A



1 kommentarer:

Anonym sa...

tycker inte heller om mandelmassan! :P haha. Jag brukar peta bort den och hälla i florsocker istället..:P hihi