BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/19/2009

Kärlek

Min älskade lille plutt!
Måste bara skriva att jag har aldrig förstått vad riktigt villkorslös kärlek var innan jag fick min älskade son! Han är mitt allt!
Kärleken går inte att beskriva i ord, det värker i hjärtat när jag ser honom le, när jag är på dåligt humör och jag möts av ett leende av honom så smälter mitt hjärta.
helt sjuuuuuuukt!!!
Fantatiskt, men helt sjukt.

På lördag väntar min kusins dop, ska bli jätte trevligt har inte träffat henne på flera år, så det ska vi bli kul att träffa hennes son, han är en månad yngre än Marcus.

På söndag ska jag iväg till min systerdotters kalas. Ska bli kul att träffa dom.

Älskar att åka till Umeå och få hälsa på min älskade familj!
Lycka!!!

Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du beskriver känslan så bra! Ja, man var oförberedd på den otroliga kärlek som drabbade en då man fick barn... :-) Eller, inte drabbade som i något dåligt utan mer som berikade ens liv.

Kramar

Anonym sa...

Vet precis vad du menar! =)

Anonym sa...

Vet precis vad du menar! =)