BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/23/2009

The Hills

Är jag helt bakom flötet?
Eller har ni som brukar se det varit medvetna om som att det är en reality serie? Att allt som händer är sant, att dom följer deras liv som???
Jag hade inte en aning om detta!
Serien blev helt plötsligt mycket bättre, men Spencer måste ju va heeelt kokko. Kan man va så där som riktig människa?
Jag har ibland stört mig på att man ser mikrofonerna baki deras ryggar, men det är ju för att det är reality, annars har dom ju inte så.
Oj oj, blev alldeles chockad.
Mycket till liv jag har =)

Igår var vi till Vännäs på Edinas 8- årskalas
Var alldeles för mycket folk där så jag blev bara uppstressad, alla kom samtidigt så vi fick till och med fika i omgångar, så ni kan ju tänka vad folk det var där.
Jag glömde tyvärr kamera sladden så jag kan inte överföra några bilder förrän jag kommer hem igen. Sen hamnar väl allt på bilddagboken.

Idag kom min älskade vän Emelie på besök, vi hade det jätte trevligt, vi ska försöka hinna med en middag på fredag, gamla tjej gänget, skojigt!!!

Ohhhh och ett stort grattis till min älskade vän Maja som fyller gammal idag.
Nu ska jag se ett avsnitt av våra bästa år innan sängen väntar

Kramar A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha Angela!! Visste du inte det. Det är ju det som gör serien så otroligt spännande :)

Jag tål inte Spencer, hemsk man!

Anonym sa...

Hahah men fan va söt du är Angela. visste du inte det;) det är ju på riktigt, det som gör det SÅ bra! spencer måste va det mest arroganta och störda människa som finns. fyfan tål han inte!

Maja sa...

Tack så mycket gums läste inte din blogg förrän idag *dumma* :) kram på dig kom hem snart :)

Anonym sa...

hihi.kan trösta dig med att jag inte fattade det på en gång heller..:)