BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/16/2011

Bara en vanlig dag

Gillar verkligen min nya design förutom att korten ser lite suddiga ut som jag har lagt upp, det är alltså inte min bra kameras fel :) eller inte suddiga, men lite dimmiga kanske...

Lämnade Marcus på dagis klockan 9 idag och lade mig sen och sov till klockan 1, snacka om skönt, började inte jobba förrän klockan 4 idag.
Hade dock en jobbig kväll på jobbet så det var skönt att man var utvilad och så där.

Gick jätte bra att lämna Marcus på dagis idag, det går ju bara bra ibland, ibland blir han helt hystierisk, och andra gånger snyftar han bara lite, men idag var det en bra dag.
Vi gick in på dagis, hans kompis A kommer springandes och ropar Heeeej Maaaarcus, och hedde ut armarna och sa -Jag leker flygplan!
då va Marcus på direkt, hoppas ut ur vagnen och sa till mig:
- Hej då mamma, ses snart, puss och kram och gav mig en kram och sprang iväg och lekte flygplan!
Skönt att gå fram dagis skrattandes.

Nu ska jag se lite serier innan det blir dags för sängen, jobbar kväll imorgon också.
Kramar A

0 kommentarer: