BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/26/2011

Bild 7: En bild på något du aldrig tidigare lagt upp

Hahaha jag och min syster inte vidare iordninggjorda men man ser väl den sanna syskonandan? Hon älskar att plåga mig! Lägger upp bild 6 när jag e hemma igen för som sagt, finns inte så mycket bilder här. Idag ska jag och mamma och Marcus iväg på barnloppis och se om vi kanske hittar någonting roligt, jag älskar loppisar, snacka om att man kan fynda fina saker. Igår var mina vänner Emelie och Anna och Emelies dotter Ebba på besök, alltid roligt när dom kommer, och idag ska jag passa på att mysa med lillen, för imorgon åker jag ju hem igen, dock 19.20 så jag har ju nästan hela dagen imorgon också, men usch va tiden går fort, 5 dagar är alldeles för lite när man är och hälsar på "hemma" Kramar A

0 kommentarer: