BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/25/2011

förlåt för dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering.
Jag sitter i umeå just nu, och som vanligt har man rätt fullspäckat schema då man är här.
Jag och Marcus åkte i tisdags efter att jag slutat jobbet, jag hämtade upp Marcus på dagis och sen for vi direkt ut till flygplatsen. Marcus var alldeles till sig ändå tills vi gick ut från flygplatsen, hade gått halva vägen till flygplanet. Då ångrade han sig, han skulle banne mig inte flyga, blev livrädd och började skrika och sprang åt andra hållet, så jag fick ju springa efter lyfta in i planet medan han storskrek, sen satt han i sätet i en kvart och bara skrek och skakade
- JAG VILL HEM, JAG VILL INTE FLYGA FLYGPLAN, JAG VILL HEM MITT HUS!
Usch jag kände mig som världens sämsta mamma, men så fort motorerna startade lugnade han faktiskt ner sig, sen satt han snällt hela resan som tar en timme. Men måsteju erkänna att jag gruvarmig för resan hem igen på söndag!!
På flygplatsen i umeå stod mormor och morfar och moster Annica och väntade. OHHHH jag älskar min familj! Och önskar att jag bodde närmare, men nog om det, nu ska jag gå och ta ett bad med Marcus och ikväll ska jag träffa några vänner.
Kramar A

0 kommentarer: