BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/14/2011

Jäkla vikt

blä blä blä blä
Går inge bra det här med vikten.
Jag förstår inte vad min kropp tycker att jag ska göra för att få gå ner i vikt, nu har jag hållt på i 5 veckor, och jag har fortfarande inte gått ner mer än de där 4 kg jag gick ner de första två veckorna. Jag har tom tränat, några ggr, så det är nog inte musklerna som väger. vikten varierar bara upp och ner på samma siffror
Och jag har aldrig varit så här nyttig i hela mitt liv. Jag fattar faktiskt ingenting.
Men jag kommer ju att fortsätta, jag vill ju vara fin till bröllopet, eller i alla fall ha gett det ett ärligt försök! Går det inte så går det inte, men jag hoppas på att kroppen ska sluta säga emot snart och börja bara lite hjälpsam.

Har reserverat bord för vår bröllopsmiddag i vegas, det blev en fin restaurang som faktiskt ligger på hotellet, lite tråkigt kanske, men å andra sidan så var det den restaurangen som va mest lockande för mig, det är en "award winning restaurant" den ligger 800 meter upp i luften med panorama utsikt över hela Las vegas, och restaurangen roterar var 80:nde minut så man får se utsikten från en annan vinkel ;) Låter ju jätte häftigt, det är en fin restaurang, och rätt dyr, men det ska man väl unna sig när man har gift sig? Vi kommer nog att äta en femrätters, så man blir sittandes ett tag, sen ska jag leta reda på en mysig bar man kanske kan gå och ta en drink i efteråt, men det är svårt att sköta allting från datorn, man vet ju inte avstånden riktigt, men vi får se.
Men roligt att något mer än bokat!

Idag är det alla hjärtans dag, Viktor åkte tidigt imorse på en tjänsteresa till malmö, och är inte hemma ännu, så det blir nog inte en sån mysig kväll för oss, men då får han väl ta igen det en annan dag.

För första gången idag ville inte Marcus gå hem från dagis, han kom och gav mig en kram med en mjukistiger i famnen, sa att han skulle gå och lämna tillbaka den, sen kom han inte tillbaka till mig, tittade in igen och ropade på honom, då sa han att han ville inte gå hem, leka dagis och att jag skulle åka jobba igen! hahah tacksamt, men roligt att han har kul.
men nu imorgon är han ledig hemma med mig, då blir det mys, hoppas det är en fin solig vinterdag, då ska vi ut och åka bob och mysa, kanske ta med lite varm chocklad? mmmm gött. Men det va inte så nyttigt kom jag på,

Kramar A

1 kommentarer:

Maria sa...

Använd måttband istället har jag ju sagt till dig! ;)