BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/04/2011

Canon eos 1000d


Imorgon ska jag iväg och kolla på en systemkamera.
Jag vill banne mig ha en bra kamera när jag åker till Las vegas också.
Jag kollade ju på mellandagsresan, men då fanns den inte där jag kollade, och nu vill jag ha en mer än någonsin, hoppas att jag hittar den jag vill ha.
Jag är intresserad av en Canon EOS 1000d!! Någon som har någon erfarenhet av den?

Jag ska dessutom jobba extra imorgon, på en lördag, e man knäpp eller? men jag har ju lite extra betalt i alla fall och det kan ju inte skada, + att jag var hemma med sjuka Marcus i början på veckan...

Jag ska hämta ut Viktors vigselring imorgon, får se om vi blir nöjd med den. Nu r det bara min kvar.

Nu ska jag se på The vampire diaries, weeeei

Kramar A








0 kommentarer: