BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/06/2011

Provat kameran lite















Provfotat Marcus lite med nya kameran!
Han gillar inte att vara fotomodell längre, han gör mest psykminen, (se bilden i mitten)
haha men jag gillar kameran!
Jag ringde jobbet imorse och han jag pratade med fixade in en vikarie till mig idag, så det återstår att seom jag jobbade gratis i lördags eller inte...
Så idag var jag med mina älsklingar.
vi for till aquaria på djurgården, Marcus blev ju såklart livrädd för fiskarna, så han vågade sig knappt fram, men han blev liiiiite modigare mot slutet i alla fall. men vi hade en jätte mysig dag tillsammans, det va alldeles för länge sen vi gjorde nåt. Nästa helg är det min jobb helg, helgen efter det kommer Elin på besök weeeei, och helgen efter det spenderar jag i Umeå, helgen efter det jobbar jag. såååå det kommer att dröja ett tag innan vår nästa helg ihop!
Kramar A

0 kommentarer: