BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/27/2011

Förra lördagen, möhippa

Förra lördagen skulle jag ju skriva om.
Elin kom ju på besök, jag hade ju luskat och klurat ut att hon försökte få tasg i lite folk som skulle va med på en sån kallad "möhippa" men hon visste klart och tydligt att jag inte ville göra något pinsamt, men eftersom jag har mina kompisar så utspridda så var det svårt att få ihop att alla skulle komma den helgen, så med lite besvikelse sa hon att det bara skulle bli hon, Maja och jag och dricka lite champagne, men jag tyckte det lät as mysigt, jag hörde om några fler ville med ut (känner ju inte så många i sthlm) men alla va upptagen med diverse, jobb eller barnvakt.
Så när vi kommer till Maja, så står vi i hallen och vi ska visa Maja våra sugrörsglasögon vi har köpt med oss, då hör jag bara nån som säger Angela... från vardagsrummet, och fram hoppas Greta, Maria, Maria och Erla och kastar på mig nån slags tiara och bjällror och nå rosa saker, jag blev hur överraskad som helst.
Vi hade en otroligt mysig kväll, alla hade på sig diverse huvudprydnader, se bild här nedan någonstans, ska lägga ut mer bilder när jag kommer hem.
Vi sjöng singstar och jag hade då aldrig skrattat så mycket på otroligt länge, sen for vi ut på krogen jag i mina pippilotter som gjorde att jag såg ut som om jag va 14 år, tiaran hade tyvärr gått sönder, hade nog för stort huvud med tanke på att den säkert va tänkt för ett barn :)
Jaa, en lyckad kväll på alla vis som jag är så jätte tacksam över. Tack alla underbara snälla vänner!!!

Ikväll åker jag och Marcus tillbaka till sthlm, planet går 19.20 så Marcus lär ju vara trött när vi kommer fram, och imorgon är det dagis och jobb som gäller, men det ska nog gå bra.

Kramar A

0 kommentarer: