BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/02/2011

Ingen vigselring...

jahapp..
har lämnat in ringarna för att då ordning på dom, skulle förminska förlovningsringen och även vigselringen som jag har fått av Viktors mamma, samt gravera och sånt där då..
Dom ringer mig tidigare i veckan och berättar att dom inte vågar ge sig på vigselringen på en sån pass stor förminskning för risken var för stor att den blir förstörd och att stenarna inte sitter på plats, och jaa, men vill ju inte att ringen ska falla sönder och stenarna ska ploppa ut...
Så jag har inte gjort något med dom..
Så nu blev det en otrolig extra kostnad för oss istället, för nu måste vi på jakt efter en vigselring som jag ska trivas med.
Gillade ju verkligen den jag hade tänkt att ha..
Mamma sa att jag kanske kunde ta hennes med pappa om den passade, men jag är ju inte ute efter en gratis ring bara, utan en jag ska trivas med, ska dock prova den om jag åker till Umeå inom en snar framtid, men jag vill ju ha något som man trivs i, förhoppningsvis ska jag väl ha den i resten av mitt liv.
Har kollat runt på internet och hittat en bra sida, men det står bara att dom finns i rött eller vitt guld?? Inge "vanligt"?
Vissa säger att rött e vanligt guld, men vågar man beställa, så stämmer inte färgen med förlovningsringen? Snacka om att jag skulle bli besviken då... en "gul" och en mer koppar röd..
Nej usch, jag som trodde att ja va färdig med all planering osv.
Nee mycket planering återstår, men det mesta var ju fixat, trodde jag.

Har varit hemma med liten sjuk i veckan, han har haft en fruktansvärt hosta, men nu e det mycket bättre, så imorgon får han faktiskt gå på dagis, han har ju varit hemma i 5 dagar, han hade hosta redan i helgen, så han borde ju inte vara smittsam nu.
Hostan kan ju dessutom vara kvar hur länge som helst om man har otur.

Ska prata lite imorgon med samordnaren på jobbet och höra om det finns nån möjlighet att byta nån tur och göra nån dag ledig så jag kanske kan åka till Umeå i slutet på februari. Vill verkligen hem en gång innan sommaren, och det är ju svårt att hinna med allt nu när vi ska till Las Vegas i April.

Kramar A

1 kommentarer:

Elise sa...

Men kom inte då!!!
Jag är ju i Thailand då ju!
Kram ♥