BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/15/2011

BVC och bus i snön

Haft en bra ledig dag idag.

Vid halv 10 var jag så trött och la mig på soffan, hade just tänkt att sätta på ett avsnitt av Charlie & Lola till Marcus och vila ögonen lite där jag fick ett sms från Challe där hon frågade om jag skulle till BVC idag, vilket jag helt hade glömt bort, det va ju över ett år seda som jag var och vägde och mätte Marcus, dom har öppen mottagning 10-22 på tisdagar, och det är ju inte direkt många gånger man är ledig den tiden på en tisdag, så vi skyndade oss iväg.

Min lilla grabb är nu 94 cm lång och väger hela 16.3 kg
det är inte konstigt att man inte orkar bära honom, fast å andra sidan var det ju längesen jag slutade orka bära han...

Det blev en fika med Challe och Filip efteråt, sen hem och vila på riktigt då Marcus behövde vila, skönt att få sova ut på dagen i alla fall, Marcus vilar fortfarande 2 timmar på dagen, det är helt underbart när man är ledig, för om jag fick sova så mycket som jag ville hade det väl blivit 16 timmar om dygnet, jag kan sova jämt!

Sen va vi ute i det fina vintervädret, blev ingen bobtur men lite lek i snön blev det i alla fall.

Kramar A

0 kommentarer: