BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/03/2011

Nu bär det av igen

Så där ja

Nu är resan till Umeå bokad, blir en liten blixtvisit den 22:a feb, tisdag - söndag

Förlåt Elise, att det blev just när du är i thailand, men jag e ju inte ledig så ofta...
jätte tråkigt att inte få träffade min älskade systerdotter!!!
Mor vill ha hem mig, och själv har jag ju alltid hemlängtan så va tusan, vi trycker in en resa innan las vegas så jag får stilla min hemabstinens.

Bra att Marcus får träffa moster Annica lite också som ska vara barnvakt, åhh vad bra han kommer att ha det, jag tvekar inte en sekund!

Självklart så kommer jag att sakna honom så att det kommer att göra ont, men vi kommer att ringa varje dag och höra hur det går, och Annica kan nå oss när som helst, och faktiskt, måste erkänna, att det känns rätt bra att jag ska få sova en hel natt, som jag inte har gjort på nästan 3 år, visst har han sovit hela nätter, men jag vaknar alltid av nåt, att han kommer och lägger sig i vår säng, att han pratar i sömnen, att han sparkar mig, eller nåt. så jaa, det ska bli skönt hela enkelt.

Har jag sagt att jag har börjat gå på diet? Jag har bestämt mig för att nå min målvikt innan resan den 19 april. helst den 1 April, så man kan göra de sista justeringarna på klänningen osv med de rätta måtten.
Jag har slutat med alla godsaker ( jag är en gottegris) sen jag började jobba på mitt jobb gick jag väldigt snabbt upp 9 kilo för att det finns godsaker tillgängligt vart jag än tittar.
Jag byter ut lunchen mot nutrilette, äter riktig middag och nåt nyttigt till mellanmål och frukost. Jaaa de första två veckorna gick jag ner 4 kilo, men förra veckan gick jag upp 1?
Tacksamt, har aldrig varit så nyttig i hela mitt liv, snacka om motiviations förstörare.
Men jag ska kämpa vidare, förmodligen var det väl bara min kropp som sa ifrån och började samla på sig allt, när jag har minskat kalorintaget så häftigt.
Men jag ska i alla fall unna mig något en dag på helgen, så jag tar det varsamt!
Ska väga mig igen på måndag.
Fortsättning följer.

Längesen jag la upp några bilder så nu bjuder jag på lite bilder från blandade tillfällen:





Kramar A

1 kommentarer:

Elise sa...

Buhähäää!
Jag vill ju träffa dig juu :C
Och Marcus! :(