BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/05/2011

Fy usch och blä

Jag har ju varit så duktig och jobbat extra idag. Kommer till jobbet med ersättningsbussar och elände eftersom dom ska bygga i t-banan på helgerna nu i februari. ser att det e fullbemannat, de flesta undrar vad jag gör där?? Ringer ner till samordnaren för att kolla om jag jobbar, jag går ner och vi ser mitt namn, så jag går upp och jobbar klart mitt arbetspass, när jag sen är på bussen så tar jag upp mobilen och en lapp som följer med ur fickan, där har jags krivit att jag ska jobba den 6:e, men det är ju imorgon???
Börjar tänka på schemat jag och samordnaren tittade på, och nog var det väl för fasen så att jag stod på söndagen? fast ingen av oss reflekterade över det.
men va????
Jag vägrar, jag har ju redan jobbat idag! har jag jobbat gratis på en lördag? men dra mig baklänges!
Ska ringa imorgon och be henne ta in nån annan för mig, vill ju vara med Marcus och Viktor, för nästa helg så är det ju min arbetshelg enligt schema! får väl ta en semesterdag för 5 timmar när jag ska till Umeå då, det va ju den dagen som jag trodde att jag hade jobbat in idag. BLÄ
Mitt lördagshumör försvann åt pipsvängen!

Men till nåt roligare, jag for och köpte kameran idag! Det blev en Canon eos 1000dIS
Är kanonnöjd, hann ju bara ta två kort på Selma innan jag for på jobbet, men det säger allt, tar kameran en bra klar bild av en svart hund som vanligtvis bara blir svart med röda ögon på kort så är det en bra kamera. Har bara testat auto funktionerna ikväll och känner mig ycket nöjd. Imorgon ska jag ta lite kort på Marcus!
ROLIGT!

Kramar A

1 kommentarer:

Elise sa...

Åh, vad roligt, bara den inte är bättre än min...
Kul att du Kanon(Canon)-nöjd!
Hehe, puss!