BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/08/2011

Bilder från i somras














Lite bilder från i somras som min älskade systerdotter har tagit!
Usch nu har jag varit på dåligt humör i två dagar, vet inte riktigt vad det är med mig, om det är det här med att jag försöker gå ner i vikt som gör mig på dåligt humör, för det känns inte som att det går någe bra... det och att det är sjukt mycket att göra på jobbet kanske...
Kollar in saker att göra i Las vvegas på kvällarna, vi börjar tänka i banorna att man kanske bör hyra bil och åka till LA när man är där, och gå på paramount pictures, hur fränt vore inte det. bila 4 timmar i en cab genom öknen och kanske dra en sväng förbi Hollywood, men har dock hört att det inte är så mycket att göra där, men jag skulle va nöjd bara av att se hollywood skylten.
Imorgon jobbar jag också, sen är jag ledig i två dagar, ska bli underbart, känns faktiskt som att jag inte har varit ledig på tre veckor, vet inte varför det känns så.
hade planerat att gå på öppna förskola med en kompis och hennes barn, men då ska dom komma och göra nån slags besiktning av något i lägenheten på fredag och då behöver jag vara hemma och släppa in dom, vill inte att Selma ska vara själv då dom kommer... Då blir hon väl livrädd.
Är på så konstigt humör så jag funderar på om jag ska ta mig en knäckebröd macka och lägga mig och sova.. eller nåt..
Kramar A

0 kommentarer: