BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/04/2007

Bakfull

-Jag ska aldrig dricka igen!
Undrar egentligen hur många gånger man säger det genom livet, kommer nog inte att vara seriös nu heller.
Igår fyllde min älskling år. Vi var till Östgöta källaren och åt middag. Det var riktigt god mat men servicen var urusel. I alla full fall så hade jag halsat två cider innan vi gick så jag skulle komma igång lite, och det gjorde jag faktiskt. Väl där så beställde vi in en flaska rött och en flaska vitt till maten. Det var ingen som tyckte om det vita vinet så det satt jag och drack upp själv, och alla som känner mig vet att en flaska vin inte är bra för mig, Oftast hamnar jag på toaletten större delen av kvällen men det klarade jag faktiskt mig ifrån. beställe även in cider och sånt. Super trevligt var det. Sen gick vi vidare till ett ställe Söder på hette Fenix, för vi brudar hade kommit på att det vore trevligt att dansa. och jädrar vad jag dansade, det va längesen alltså. Kom en kille och blrjade bugga med mig, och han svängde runt mig som en liten tändsticksask. det visade sig att han dansade på aggressivt för att han hade tävlingsdansat vilket jag tyckte var super kul så jag va ju tvungen att bjuda upp igen och flyga runt golvet, Kände mig som värsta Let´s dance! Sen gick han till min kille och sa att jag va en underbar dansare, tror ni jag blev n´å stolt? :) Så resten av kvällen satt jag och pratade om hur jag skulle börja dansa. Men idag känns det inte så troligt, fast jag tycker det är jätte roligt. Väl på Fenix fick Maja och fyllde på mitt glas hela tiden, allt från cider till öl och champagne.Konstigt att det inte kom upp då jag dansade. Sista anhalten var soap bar men efter enlång tids köande så orkade inte Viktor mer och ville dra hem. Men jag hade ju sett Karin Da Silva frååån Let´s dance så jag ville ju jätte gärna gå in och få tips hahahaha kanske lika bra att vi drog hem.
Somnade nästan direkt, vaknade av att spyan var mit upp i halsen så jag fick springa på toan men hann ju tyvärr inte, så hela morgonen har jag stått på knäna och skrubbat golvet! Att jag aldrig ska klara mig! Nu äntligen när kl är snart 19 har jag börjat på bli lite bättre, så jag kanske får göra nån nytta ikväll. Men jag hade en super trevlig kväll faktiskt.

Kramar A

0 kommentarer: