BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/19/2007

Oj då..


Kunde inte hålla mig... så typiskt mig. Jag har klagat på min mobil i typ 5 månader nu som jag har. Batteriet klarar sig en halv dag ungefär. Tål det inte, Den är som en seg dator när man bläddrar mellan menyerna, as lång väntetid.
Och jag har 7 månader kvar av bindningstiden. Men efter många om och med, har jag nu startat upp ett nytt abonnemang med mobilen bredvid! Weee 3.2 mp kamera! Dom har rabatt nu på tre så dom bjuder på abonnemangavgiften ett år så jag betalar för enbart mobilen i ett år, det är 130:- typ.. Så ska jag ha kvar det andra kortet som jag får 200 gratis minuter varje månad för att ringa till alla mina vänner som inte har tre. Och använda detta kort när jag ringer till mina kompisar typ Maria & Viktor (haha) som jag även då skickar gratis sms och mms till. Jaja låter som en mobilförsäljare men jag tyckte att det va värt att betala dubbelt i ett halvår för. Så nu slipper jag min as dåliga mobil jag har nu, +att jag inte binder upp mig på 2 år, så jag oftast förlänger abonnemanget då jag byter mobil så det plussas på eftersom.
Känner mig glad faktiskt. Alltid roligt med något nytt. Jag är väl lite av en materialist! Men kul att få kosta på mig nåt nu när jag e sjuk också. =) hihi ^^Undanflykter^^
Kramar A

0 kommentarer: