BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/28/2007

Vår


Våren har äntligen kommit och jädrar vad varmt det har varit, en det har varit lite svårt när man går till jobbet på morgonen så är det ju typ 2 grader ute. så tar man ju på sig vinter jackan, sen då när man går hem så är det plötsligt 18 grader så känner man sig överdrivet påklädd när man går förbi alla som har kjolar och bara tröjor och solglasögon på sig. Aja, får in till jobbet idag för en kurs klockan två så då fick faktiskt jag ta på mig vår kläderna också. :D Och imorgon ska jag ju inte på massage och tänkte förbi city sen och köpa mig några par byxor, typ två kanske. Så jag hoppas innerligt att det är fint väder.

Jag har beställt super fina bestick. Eftersom jag är medlem i kommunal så fick jag ett erbjudande om ett 72-dels set för 599:- det tyckte jag va ett riktigt bra pris, så idag fick jag en avi och blev glad och trodde att dom skulle ha kommit, men tror ni inte att det är mobilen som dom hade skickat till Karlstad.. Den eftersändes tydligen först till Umeå och sedan till Karlstad.. aja, fick ju lämna kvar den. Den eftersöker mig ;)
Nu ska jag se lite på Seinfeld, köpte ju en box med säsong ett och två, så vi ska köra ett litet maraton och se klart en skiva i alla fall :D
Kramar A

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Du ser ut som en polis Pangela!

Rebeckaaaaaa

Angie sa...

Ja det kanske är det jag ska satsa på! :D men det är ju arbetskläderna! :D