BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/18/2007

Fraiser

Sitter nu här på jobebet opch hostar och har lite feber och är väldigt seg. Självklart har jag gått och blivit sjuk. I Fredags kom våra filmer vi hade beställt från ginza. Och fraiser var faktiskt med. Överlycklig var jag när jag satte mig ner igår och såg på 4 avsnitt. Jag skrattade lika hjärtligt som alltid. Blir så lycklig av den serien. Helt otroligt att nåt kan göra mig så glad, somnar alltid med ett leende på läpparna när jag har sett nåt avsnitt innan jag går och lägger mig. Funderade ärligt talat på att vara hemma från jobbet idag, men skulden tog över när jag kom på att det redan var en som var sjuk och att dom skulle vara tvungen att dela på det kortet +mitt om jag var sjuk. SÅ jag bestämde mig att gå hit efter att ha kurerat mig med kan jang och värktabletter som är feber nedsättande så jag får hoppas att det går bra imorgon, antingen att jag mår bättre eller så stannar jag hemma i alla fall.
Men nu ska jag återgå till arbetetet.
Kramar A

0 kommentarer: