BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/03/2007

Frissan

Kom alldeles precis hem från frissan, usch va nervös jag var. Jag är alltid nervös nu för tiden att gå till frissan då sist jag dit tyckte han att vi skulle raka av mig allt så håret fick bli frächt och se bra ut igen, men hon sa ingenting idag, det kanske faktiskt börjar på att bli i bättre skick nu. I alla fall så blekte vi folie slingor. jag är faktiskt skit nöjd. Det är mkt ljusare men det syns inte på bold konstigt nog, försökte skicka till syrran hon såg ingen skillnad alls. Men detta e första gången på riktigt länge som jag är nöjd när jag kommer ifrån en frisör.Dags att börja göra mig i ordning snart. Vi ska ju iväg på middag ikväll med Viktors bror och tjej, Viktors kusin och tjej. Viktor fyller ju år idag så det är därför vi ska ut och roa oss. Tänkte locka håret med min nya tång så det tar ju ett tag så jag lär ju få sätta fart snart. Vi har bordet bokat till 19. Viktor hade bokat det tidigt för att han var säker på att jag skulle upp och jobba på Söndag. Haha då måste man jobba mycket när han bara tar för givet att man jobbar.

Resan från England hem gick jätte bra, sov mest hela vägen så det gick i ett nafs.

Kramar A

0 kommentarer: