BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/20/2007

Usch

Va otroligt besviken jag blev. Trodde att jag skulle få mobilen till imorgon, hade nästan räknat med det för det har gått så fort alla andra gånger. Men ack.. fick ett bekräftelse mail att beställningen var mottagen idag. Där stod det att min adress var till den i Karlstad. Och jag skulle aldrig ange adressen i beställningen för mobilen skulle skickas dit man var folkbokförd. hmm har bott i Umeå och Stockholm sedan jag fyttade från Karlstad. I alla fall ringde jag till tre, som skulle ta kontakt med dom imorgon som skickar mobilerna för det var inte från samma ställe. Men jag funderade i alla fall på vad somkunde vara fel så jag blev tvungen att ringa till skatteverket för att höra att jag var folkbokförd här, men det var jag ju. Så jag fattar inte hur tre kunde få fram Karlstad... Aja,, till o med hon på skatteverket sa att först var det umeå sen karlstad, sen umeå och nu sthlm, så dom hade ju alla uppgifter.
Strunt samma, får väl förhoppningsvis mobilen innan helgen om dom nu inte har hunnit skicka iväg den till Karlstad.
Hostan är lika jävlig som innan, Syrran har blivit dumpad av sin kille. tyvärr inte den syrran med psykot till pojkvän, utan den som hade en riktigt trvlig en. Hon med psykot, joo dom kilar stadigt, vad annars? När ska hon få vett i huvudet och börja inse nåt, eller jo det gör hon väl, men hon får aldrig tummen ur arslet att göra något åt det.
Selma fyllde 4 igår. Jädrar va köttbullar hon fick.
Nåt mer har inte hänt
Kramar A

0 kommentarer: