BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/16/2007

Yes...

Viktor klarade det. Han fick körkortet idag, trots förkylning, hosta & feber. Bra jobbat älskling!!
Han är alltså i Karlstad nu, och klarade uppkörningen, han blir kvar där över natten hos David medan jag får sitta här i lugnan ro framför datorn och se på alla mina avsnitt och Let´s dance ikväll. Ganska skönt faktiskt men jag har aldrig sovit själv i den här lägenheten så det kommer att vara lite små läskigt, som tur är har jag ju min lilla tusselull Selma.
jag jobbar nu hela helgen så det känns lite trist. Men det är ju lugnare på helgen i alla fall så det är ju skönt på det sättet och nu när jag har bytt schema så jobbar jag ändå bara till 14. Och då går ju dagarna fort.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen i myskläderna och äta lite chips och njuta av fredags kvällen!
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men fan va coolt! Hälsa o säg grattis från mig! =)