BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/24/2007

Helg



Nu är det helg och jag känner mig frisk! Äntligen... Igår fredag fick jag min nya mobill och med denna har jag tagit detta kort på Selmisen,, kan säga direkt att Selma är väldigt svår att ta kort på egtersom att hon är svart, så det va en as bra kamera. Allt vad jag hjade förvätnat mig + mycket mer, jag har haft riktigt skoj med den hela kvällen igår. Idag va jag & Viktor iväg till centrum, handlade en födelsedags present till syrran som fyller år den 5/4, På tal om det ett STORT grattis till Eliana som fyllde 25 år i Torsdags! Jag hoppas innerligt att du fick en bra födelsedag i Barcelona. Det förtjänar du!!!,, gulliga dej.

Sen va gjorde vi mer i centrum,, hmm vi gick och åt tacos på tacoplace. Där tror man ju att det ska va gott, men icke sa nicke. Usch.. va inte alls nån höjdare, dit går vi inte igen. SÅ hyrde vi the grudge 2 till ikväll, får se om det va nåt eller inte. hmm.. ja vi gjorde väl helt enkelt inte så mycket. Men jag och Viktor gör sällan nåt tillsammans pga av hans studier så det lilla betyder mycket. :D

Kramar A

0 kommentarer: