BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/12/2007

Ta vara på dagen

Jag har bestämt mig nu. Efter denna helgen när jag har fått så otroligt mkt gjort så har jag bestämmt mig för att jag ska börja ta vara på dagarna mera. Så mitt första steg till detta är att jag ska vila hälften så lite, + lite till.. jag brukar annars vila 2-2½ timma varje dag när jag kommer hem efter jobbet och nu ska jag dra ner till en timma till att börja med och FÖRSÖKA lägga mig lite tidigare på kvällarna, vi får se hur det går, men försöka ska jag i alla fall, måste få in i min skalle att jag inte jobbar natt längre utan dag, så det vore ju trvligt om man va go pigg o glad medans man är på jobbet.

FIck bekräftelse mailet från Ginza men fraiser var inte bekräftad, förmodligen har dom den inte på lager :( Den är ju den jag längtar efter att få, hoppas det går fort tills dom får in den.

En av Viktors kompisar var inbjuden på P Diddys fest här i Sthlm igår på Hell´s kitchen, fy fan vad fuskigt, jag hade också velat gå på nåt sånt där, det är nog sånt som bara skulle hända once in a life time, men i o f s sa han att det inte var så märkvärdigt =)
Så vem vet,, jag missade kanske inget.

Kramar A

0 kommentarer: