BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/20/2007

Back in buisness






Då var man hemma igen. Stressde som tusan till planet, är alltid lika sen, Sen när jag sitter där och väntar inser jag att Jag har sett fel på tiden när planet gick. I o f s bara med en halvtimma med ändå, bara dötid man fick sitta ut.



Har satt upp mina nya gardiner nu. Visst blir blev det fint?






I alla fulla fall känns det riktigt skönt att komma hem. Vet inte varför det alltid känns skönt. Det är ju inte som om jag har vantrivts i Umeå direkt, och jag kommer att sakna mina underbara syterdöttrar. Detta är Edina den yngre av dom. Min lilla ängel!!!



Tänkte slänga in en bild på Elin också från thai middagen också eftersom jag hittde mig själv i hennes blogg!!


Vad snäll du såg ut Elin!! Fast det är du ju också i o f s.
Imorgon börjar jobbet, fast det känns faktiskt lite små kul att få tränna mina panchisar!! Va ju längesen nu.!!
Nej nu ska jag fortstta röja undan här lite grann. Viktor hade lämnat det ganska fint tills jag kom hem, men det kan alltid behövas en kvinnas "touch"
Kramar A

0 kommentarer: