BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/26/2007

Kryssning

Igår 05.50 ringde väckarklockan och jag skulle stiga upp ch åka iväg på kryssning med jobbet till Mariehamn. somnade halv 4 på natten så det va inte med många timmars sömn bakom mig som jag for iväg och det märktes av under dagen.
Morgonen började med en stooor frukost buffé som var hur gått som helst. Och ett glas champagne så man kände sig extra uppassad.
sedan hade vi ju lite "konferens" eller vad man ska kalla det. Efter konferensen var slut för dagen väntade tax freen. Köpte en whiskey flaska till Viktor och en turkisk peppar shot flaska åt mig, några cigarett paket, turkisk peppar åt Elin, och tjär tabletter åt mig och en bh. Sen blev jag snål. Sen var det dags för middags buffé stooooor buffé. Och maten var super god faktiskt.
Sen va jag så trött så jag trodde jag skulle storkna. Så jag letade upp vilorummet och la mig faktiskt och sov en halvtimma, blev mycket piggare efter det.
Då sprang jag och bytte om, sminkade mig lite, sprang till baren och köpte med mig 2 öl direkt.! Mumma. Under tiden jag sov hade en kollega blivit så full så hon stod typ o strippade på dansgolvet, hennes kväll avslutades med att hon ramlade nerför en trappa och hamnade på sjukhuset. Men allt e bra nu i alla fall.
För oss andra drack vi o drack sen drog vi till ett ställe på medborgarplatsen där vi mötte upp några andra kollegor som koom med och festa! Super skoj!!!
men jag va nog inte riktigt nykter. vaknade och skämmdes imorse.. Ni vet den där ångesten då man vaknar upp och alla minnen bara flyger förbi så vill man bara krypa ner under täcket och dö. Men istället gick jag upp och torkade bort min spya från toaletten (jag som trodde att jag hade täckt mina såpr) men så va inte fallet.
Somnade på tunnelbanan hem, tur jag vaknade i rättan tid. Gick barfota hem till lägenheten (hade ont i fötterna) gick där med mina tax free grejor barfota mitt i natten fy fan vikket fyllo jag måste ha sett ut som. fast å andra sian var jag ju det också.
nej usch sk jag återgå till att skämmas lite till.
ska upp o jobba imorogn också blääääää

Kramar A

0 kommentarer: