BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/19/2007

Va ett tag sen nu...

Nu såg jag att det va ett tag sen jag skrev så jag tänkte att det kanske var dags att uppdatera.
Har i o f s inte haft möjlighet att skriva nåt tidigare då jag inte har haft tillgång till dator.
Åkte till min syster som bor i Vännäs i onsdags och va barnvakt till mina små änglar under tiden hon jobbade. Sen kom syrran hem och det blev en tidig kväll eftersom hon hade en sån hemsk huvudvärk. På Torsdag dag åkte vi till Bastusel, mina föräldrars stuga och på kvällen kom även mina föräldrar dit. Vi drack några öl på kvällen och mer än så blev det inte, och detsamma på fredags kvällen. Dock har jag ätit HUR MKT som helst.!! Alltså, godis, chips, ostkrokar, as god mat, och en massa mera. Såg seriöst ut som om jag va i nionde månaden när jag gick omkring.
Fast jooo, på fredagen så åkte vi på utflykt till Lycksele, vi for enbart dit för att gå in på dollar store. Så jädra kul. Jätte rolig affär, man hittar alltid nåt, och helst för mkt, att till slut när man har plockat på sig så mycket billigt så får man en chock när man ska betala, för då har summan dragit iväg. Men igår höll jag faktiskt ner summan. Köpte 4 par AS snygga panelgardiner för 100:- ska ta kort på dom när dom sitter uppe imorgon blire nog. för då åker jag hem. Usch den här veckan har gått så äckligt fort att det gör ont i mig.

Och på Måndag börjar det verkliga livet igen. jobb jobb och åter jobb.
Nej skriver imorgon
Kramar A

0 kommentarer: