BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/30/2007

Blond igen


Efter alla om och med igår så blev håret super blont och tovigt som en svinto boll :)

Men efter två stycken efterbehandlingar + en till dusch och hår tvättning med massor av balsam när jag kom hem så blev det utrett i alla fall. Lite ovant är det men jag är ju van att vara blond sen tidigare men man får ju en smärre chock då man tittar sig i spegeln. hahaa, fick dessutom låna med mig ett par byxor hem så jag slapp gå i handduken :D

Tidigare under gårdagen så tog vi en sväng på stan... Elin va hos frissan först så skulle jag möta upp henne där, jag gick ju lite fel (vad annars ) Men hon hittade mig till sist.

Vi hade väl tänkt att hitta oss nåt fint till lördag då vi ska ut med det gick dessvärre inge bra för någon av oss. men lite smink fick vi med oss (fy fasen va dyrt det är med smink alltså)

tre par skor var (skopunkten köp tre betala för 2.)

Men vi får väl ha på oss skabbiga kläder i helgen.

Idag har jag varit på kurs, tyvärr va den inge vidare, va på väg att somna hela dagen tills det sluta, och lunchen var inte ens god.

Men å andra sidan lärde jag mig faktiskt rätt mycket, kanske var för att jag kände mig tvingad att komma ihåg allt så jag kan återberätta allt på jobbet.

Ohhh höll ju på att glömma att säga att Viktor har fått sommarjobb. han börjar på fredag, på ett ställe mitt i sthlm, men jag hoppas ju fortfarande på "jobbet" i Umeå, det va ju ett riktigt jobb. Men å andra sidan har jag börjat att trivas så bra i stockholm nu.

Vi får ta den dagen då den kommer.

Nu ska jag sova strax efter en stor städning av badrummet, det behövdes men det va inte lika illa som det va när vi städade ut lägenheten i Karlstad efter tre år, då det va fullt av fett slamsor under badkaret. fyyyyy vad vidrigt det va. Tur vi inte har badkar i denna lägenheten.

Kramar A

1 kommentarer:

Rebecka sa...

Höll du på att somna?? :O OJ!