BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/22/2007

WeeeHooo

Idag har jag haft en betydligt bättre dag än igår i alla fall. trevlig folk på jobbet idag också. Arbetskamraterna i alla fall!! Och det gör SUPER mycket.
Slutade två idag men ändå så låg jag och vilade jätte länge efter att jag slutat sitta i telefonkö i hundra år hos tre. Varför är allting där alltid besvärligt? Men nu har det löst sig i alla fall.

Varför är man aldrig nöjd? Oavsett hur bra liv man än har det så är man aldrig nöjd. Kom att tänka på detta efter jag hade läst Rebeckas blogg, och det är banne mig sant.
varför uppskattar man inte livet till fullo? varför tar man inte vara på tiden man har?
I mitt fall sitter jag framför datorn och sover bort mitt liv. Varför inte ta vara på dagen?
Är man hemskt sjuk, så säger man: När jag blir frisk igen så ska jag uppskatta att man har hälsan till fullo. Gör man det? Neej. men tänker inte ens på det.
Jag tycker att vi uppskattar och tar vara på alldeles för lite här i livet.
Måste bli ändring!! Men nu till nåt positivt!!!!

Den 3:dje Juni ska jag och Elin till Gröna Lund!! och se på childhood foundation.
Artist gala! Magnus Carlsson *kom hem, vi börjar om igen* tralaalala
Linda Bengtzing * Jag ljuger så bra lalala* (Har buggat med henne) :)
martin Stenmarck
Andreas Johnsson
m.f
+ att drottning Silvia kommer att va där
*Fnittrar galet*
Älskar att se kändisar!!
hahahaha

Kramar A

0 kommentarer: