BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/09/2007

Hahaha vaaa?



Ursäkta men va fasen har hänt med alla? Hon ser ut eom en porrskådis.

haha så hon ser ut,,, hon som va så söt och oskyldig och "blåst" till detta. Skulle aldrig kasta en andra blick om det inte vore för outfiten, men inte att detva snyggt!

Om man tänker på Britney Spears också, det har ju inte heller blivit tilldet bättre.

Läste förresten någonstans att hon ska ha ett till barn men herre gu,,, se till att ta hand om dina två första. Kan dom inte få in lite vett i huvudet.
Jaja.
VI VAAAAAANN KVARTSFINALEN! Trodde jag ju inte, men jädrar trodde nog att jag skulle dö av en hjärt infarkt, och ingen middag idag heller, blev en big bag dill chips.
Kom just på att jag måste städa, för imorgon lär jag inte hinna, msåte packa imorgon, och äta middag med Elin och far jag direkt efter jobbet på fredagen, så jag måste sätta lite fart om jag ska hinna med allt som måste göras.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja inte är hon snygg längre iaf! =)