BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/08/2007

Hjälp mig

Alltså gode gud hjälp mig.
Vilket JÄVULST tråkigt liv jag har. Inser verkligen det nu.
Jag gör ingenting om dagarna, jaghar ingen hobby, förutom datorn då, och sova såklart.
Dagarna bara rullar iväg för mig och det känns som om man inte får någonting gjort,, alls!
När jag kommer hem från jobbet är jag så trött så jag sover i flera timmar helst, om det inte är nåt viktigt jag ska ta mig för att göra.
Jag orkar inte ens göra middag, för det är tråkigt och tar lång tid, tar ifrån mig min data tid också så som jag dumt anser det. har inte ätit en riktig middag på evigheter, så det är nog bra att jag ska ut på torsdag med elin och äta just middag och ta oss en eller två öl.
Saknar det varma goda. Är faktiskt less på godis, chips, kakor, glass och allt det där nu. Det är ju det enda jag äter.
Måste ta mig för att skaffa mig ett liv, ett normalt i alla fall.
Till och med duschningen,,, skjuter jag upp till jag ska lägga mig mitt i natten för jag inte kans lita mig härifrån. Det är ju inte nyttigt alltså. Pina att gå ut med hunden,, men det gör man ju ändå, för det är man ju tvungen till.
Längtar hem om dagarna så jag får se på mina avsnitt på datorn.
Viktor sitter och pluggar hela tiden, så vi brukar väl snacka med varandra en 20 minuter innan vi somnar, det är typ det enda, annars är det väl bara det viktigaste.
Som tur är brukar vi ropa när vi går förbi varandra att vi älskar varann och de den andre en puss. Annars skulle man ju inte palla.
kan inte göra annat än att se fram emot när han slutar att studera.
Då tror jag innerligt att allt kommer att bli annorlunda. Vi kommer ju typ att kunna göra saker tillsammans, vi kommer att kunna umgås, och om man är två som te.x lagar mat så är det grymt mycket trevligare. Har ofta tänkt på att jag ska skaffa en hobby, men va fasen..
Om man inte tycker om nåt annat än att typ, sova, sitta o glo på dumburken, datorn och spendera pengar som man inte har då? jaa usch, måste verkligen komma på en lösning till detta. Någon som har nåt förslag?

Annars är det 5 arbetsdagar klar, 3 kvar. Och jag blev så lycklig för på fredag ska jag st i matsalen hela dagen för tjejen som står där ska till Åland på konferens. halva personalstyrkan åker nu, och resten inklusive mig den 25:e
Men det kändes skönt, kändes lite som om man slapp en arbetsdag för att det är nåt helt annorlunda man ska göra. Slipper till och med mina äckliga arbetskläder, så man kanske känner sig lite fräschare när man drar iväg till karlstad direkt efteråt.

Annars sitter jag bara och har ångest för hockeyn imorgon. Vinna eller försvinna och tyvärr tror jag att vu försvinner mot Slovakien i kvartsfinalen! Kommer att sitta med konstant hjärtklappning i 60 minuter imorgon. kan ju inte heller va nyttigt.?

har inte städat på en evighet heller, orkar jag ju inte heller göra och särskilt inte nu när jag inte har vart ledig nåt, måste tvätta också. Inte så kul att städa när man är ledig heller, så vll man ju verklligen bara sitta vid datorn heela dagen hahahaha nej nu får jag ge mig.
Tragiskt!!!!

Kramar A

8 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rebecka sa...

:(

Angie sa...

men ta inte bort kommentaren ni som skriver, vill ju ha kommentarer, det bästa jag vet, men får aldrig nån...typ, =)

Anonym sa...

Du får börja umgås mer med hon Elin mer o sen får du börja dricka den där järn/c-vitamin grejen igen så du orkar med saker =), inte så konstigt att du är trött när du inte äter ordentlig mat ju. Skärp dig!

Rebecka sa...

förlåt om ja krossar ditt hjärta nu... men det va ja som skrev dom första två oxå. men det blev fel när ja skicka. va lika dana .. :P hihi.

om du inte gör mat ikväll så bjuder ja hem dej. å det tror ja inte du vill

Angie sa...

hahahaa Mamma Maria. hihii men det e sååå äcklig järn grejen, hatar ju svart vinbär och finns inte i nån annan. Jädra auroa vin, varför skulle man dricka det för

Angie sa...

Och Rebecka, för sent.. Har redan köpt en big bag dill chips :/