BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/24/2007

*Fnitter*








Lekte Carola idag på skansen hahahaha..
-Förbjuden att beträda senen
men jag va tvungen hihii
Dagen har varit super!! Började med att jag steg upp halv 11,, jag??? Och gick och tvättade, sen for jag iväg och mötte Elin på Östermalmstorg vid ca: halv 2 tiden. Då började rund vandringen, först var vi på Mac Donald´s och snacka skit, sen gick vi till Humlegården och kollade på hund rastgården. Sen vandrade vi iväg till Kungstrdgården, satte oss ner och drack lite kaffe. Sen lekte vi japaner och va och fotograferade utanför slottet som ett par riktiga turister. Sen gick vi ända till djurgården mot skansen. Kom på efter många om och men om vi hade råd att vi kanske skulle kunna ha råd med 40:-
Så in gick vi!



ahahahaa !!!
Sen spran vi runt och letade djuren, men vi hittade inga? Det närmaste vi kom va detta






Hahahaha.

Efter att ha gått typ en mil började djuren dyka upp. söta som baaaaara den. Älskade den lilla säl ungen, hur gullig som helst. Ville hemskt gärna ta hem den och ha den i min dusch året runt! Sen gick vi förbi, kossor, getter, älgar UUUHHH va stora dom e, och självklart björnarna.

Sen dog batteriet i telefonen!! :( Men som tur va tog Elin lite kort som hon skulle skicka över sen! Senare avslutade vi dagen/kvällen med en god öl utanför skansen, och sammanlagt tror jag att den här dagen har vi nog gått 5 mil! Efter ölen gick vi in till Östermalmstorg igen där vi skildes åt och for hem.

Viktor gjorde klart sista tentan idag. Är så glad för hans skull, undrar bara om han kommer att klara av att vara ledig nu när han är så van att sitta och plugga hela dagarna.

Imorgon ska jag till marihamn, ska bli kul att shoppa lite i tax freen!

Nu måste jag vika lite tvätt

Kramar A


2 kommentarer:

Anonym sa...

fasiken va snygg jag är som, jaa vem var det? linné?? haha jag har haft det superkul idag! ha det kul på kryssningen imorgon! glöm in turiska pepparn! :)

Rebecka sa...

å lekte japaner... :P undrar vem som kom på det smarta uttrycket .p