BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/28/2007

Frisk fläkt

Ännu några dagar har rullat obemärkt förbi.
I lördags (bakis dagen) sa va vi iväg och åt middag med Viktors pappa på en restaurang på Östermalm. Det va rätt trevligt men världens otrevligaste och suraste sercitris (går därför aldrig tillbaks) Synd att jag inte kom ihåg namnet på restaurangen så man såg till att ingen annan heller gåt dit. Kändes väldigt jobbigt när hans pappa beställde in vinflaskan, jag va ju iiiiinte så sugen på att dricka efter fredagens bravader. men klarade mig igenom ett glas. Men det tog mig hela middagen att dricka upp det.
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mera, förutom att gull Eliana har fått jobb i Oslo
GRATTIS
Hon ringde då vi va på kryssningen och berättade det, men jag förstod inte riktigt allt. Hur som helst så kommer hon att komma hit på Lördag och sova över innan hon åker iväg till Oslo på söndag morgon. Hon kommer nog tyvärr inte att va så pigg för vi har planerat oss ut och lite drickande på lördag, men hon får stå ut. Sen kan man ju faktiskt sova på bussen dit också.
Så det har jag att se fram emot nu under veckan.
Super skoj!!!
Kramar A

0 kommentarer: