BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/15/2007

Umeå

Har nu kommit fram och gjort mig tillrätta i Umeå.
Det va faktiskt riktigt trevligt att få komma tillbaks till Karlstad efter så länge, fan vad jag har saknat den staden alltså. Konstigt att man inser efteråt hur mycket man trivdes.. och inte medan man väl bodde där.
Dopet var super fint. och Alma såklart. Tror jag blev lite kär i henne sööööötis!!
Måste försöka få Viktor att vilja ha barn med mig nu =)
Men jag får nog hålla mig till tåls lite granna.
Hockeyn gick ju bara ur dåligt. Lyssnade på radion när vi städade undan efter dopet. Man ju får ju ta mej fan skämmas.
Efter att vi kom hem så grillade vi och såg på eurovision song contest vilket bara var skit. måste däremot ladda ner Rumäniens låt, tyckte den va rolig faktiskt. Gick ju pinsamt dåligt för Sverige även där, får kvala nästa år liksom. Tack för den The Ark. Jag hade fortfarande velat se Måns sjunga, tror faktiskt att det hade gått bättre då.
Tack i alla fall Maria och Micke för eran gästfrihet!! =)
Och förlåt Elin och Mikaela att jag inte hann med & träffa er. Får ta det nästa gång.

Ikväll ska jag ta och träffa Eliana, det ska bli riktigt roligt, hon har ju varit i Barcelona nu i flera månader, och vi hann ju inte ens träffas sist jag va hemma. !!

Igår hade Viktor anställningsintervjuen om Umeå jobbet, gick faktiskt bra sa han. Men jag ska ABSOLUT inte ta ut något i förväg, brukar alltid göra det annars, och då brukar det inte gå n´å bra, så nu ska jag tänka att han inte får det, så kanske OM man har tur att det går vägen.

MMMM nu väntar wienerbröden!! Nybakta från ugnen.. mums

Kramar A

1 kommentarer:

Rebecka sa...

Måste försöka få Viktor att vilja ha barn med mig nu =)
HAHAHA. lät lite kul bara.