BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/02/2007

SWEDEN

Åhh va roligt jag har det. Är verkligen inna i hockey vm nu!
och vi äger, än så länge vill säga.
I o f s har vi ju spelat mot de sämre lagen än så länge, men mot Italien vann vi med 7-1, Lettland 8-2 och idag Schweiz 6-0.
Det är fin fina odds det.
Får alltid lycko rus när det är hockey vm, skriker mig hes när det blir mål. jag är till och med värre än Viktor om det är möjligt. Vi slår alltid till med att äta något gott när det är hockey, och bra nog är det ju matcher varannan dag, så det är MYCKET godsaker. Man lär ju gå upp några kilo på dom här två veckorna haha, om vi inte åker ut i helgen vill säga. U never know.
Annars e jag på väldigt bra humör idag. Är ledig imorgon och det känns skönt, sen har jag 7 dagar i sträck framför mig, men det ska gå bra, blir ju faktiskt ledig tio dagar sen, bara jag inte är total slut när jag kommer till Maria nästa helg bara. Tiden går fort alltså. tyckte att det kändes som en avighet från början innan jag skulle få åka på dop, och få åka till Umeå, men nu är det ju faktiskt bara nästa helg.
Hoppas innerligt att det blir fint väder imorgon så man kanske kan hitta på något, om jag inte sover bort hela dagen,,, ska bli sååå skönt med en sovmorgon, snacka om att jag ska njuta.
idag när jag kom hem så sov sov sov jag. Tur att Viktor ringde och frågade om jag skulle möta honom, fick en chock då jag tittade på klockan och insåg att jag ahde vilat i över 3 timmar. Hade ju ställt klockan, men det var som att det va morgon, bara stängde av och somnade om, i några timmar till. Inte bra alltså. Måste ju börja försöka hålla mig vaken på eftermiddagarna. Sover ju bort hela eftermiddagen / kvällen så man väl ska va ledig. Men det e såååå skönt att få svoa. Älskar banne mig att sova.
Nu ska jag sätta mig och se på lost.
Kramar A

0 kommentarer: