BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/21/2007

Fy fan

Tyckte ju att det va rätt roligt när jag vaknade imorse efter världens sämsta natt. Har sovit hur dåligt som helst, vaknat säkert 10 ggr. Jaja,, tyckte i alla fall att det va roligt att gå till jobbet och träffa panchisarna då. Och alla va super glada, dom tyckte det va roligt att se mig och så där allmänt trevliga. Utom en!! Men hon är banne mig aldrig trevlig, men idag var det nåt fruktansvärt. Hon brukar bli sur när jag är ledig för att då tycker hon att man bara skiter i henne. Jaja efter att hon skällt ut mig i 20 minuter, att hon hade skrikit sig alldeles röd i ansiktet, gick jag till slut iväg medan hon skrik och slog bara igen dörren efter mig.
Gick raka vägen till samordnaren och sa att nu får det vara nog!!! Så nu ska jag nog inte behöva gå dit på ett tag, man behöver alltså lite avlastning från vissa. Hon var inte direkt sur på mig men allt går ju alltid ut över mig. Hmpf

hahahaha va lite små kul. Jag hade fått en bok av mamma hon hde hittat den på rea och dom är ju riktigt dyra annars. Hur ett barn blir till! Hon frågade om jag ville ha den nu eller när jag väl va med barn, men det skadade ju inte att titta hur spermierna ser ut i närbild tyckte jag. hahaha
i alla fall så visade jag Viktor hur moderkakan ser ut, och navelsträngen som sitter i och allt det där andra äckliga. Och jag kan nog säga direkt: jag får nog föda ensam...
eller om han sitter bortvänd kanske och bara tittar på mig och ser på barnet sen när allt e klart. men alltså ser faktiskt inte fräscht ut.. haha kanske måste blunda själv! hihi

Ska duscha nu och börja göra mig klar för sängen. hoppas på en bättre natt inatt om det går.
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha va rolig du är! ni får ha nån "skärmavdelare" från magen å neråt :)
hoppas det blir fint väder på tors när vi är lediga å så vi hänga lite i parken :) ha det så bra på jobbet imorgon hihi

Anonym sa...

Haha =) Jag lovar att ingen av er tycker det är äckligt när ni väl är där och ska klämma ut ungen :P.