BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/31/2007

YES!!!!

Viktor har fått jobb! Tyvärr inte i Umeå, det blev i stockholm, Va så roligt att jag skrev det igår, den dagen den sorgen typ, hihi men nu fick han i alla fall och ska börja i mitten av augusti. Tydligen så är det en trainee tjänst på 1 år och dom kunde inte garantera jobb efter, men har ju mkt bättre förutsättningar att få jobb då när han har lite arbetslivserfarenhet också.
Så jag är nöjd i alla fall!! trivs ju faktiskt rätt bra här nu, och man har ju fast jobb och allt det där sköna.
Idag har jag också städat, har kommit mig igenom hallen och klädkammaren, riktig storstädning alltså, och min garderob, göra i ordning lite kläder inför sommaren. men allt det e värsta e kvar tills imorgon:
kök
sovrum
vardagsrum
Men imorgon ska Viktor hjälpa till så då går det lite fortare i alla fall.
Måste bli fint tills lördag.
men nu ska jag göra klart lite grejor
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa städa på nu! så det är fint tills storfrämmandena kommer :)

jag är ju suuperglad att ni blir kvar här i stan också! hihi

Angie sa...

Tack gumsi!