BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/30/2007

fullt upp

Oj vad dålig jag ahr blivit på att skriva, mste faktiskt skärpa till mig nu.
Vad har hänt? Få se här nu,,,
Igår blev det bestämmt att pappa och min älskade syster kommer och hjälper oss att tapetsera, dom är så snälla och rara. Så då kommer den 2 Januari, bara hoppas att vi kan se till att vi får lägenhetsnycklarna tills dess. Dom hade tänkt sig att vara här en 5-6 dagar i alla fall och hjälpa oss komma i ordning. Så det blir roligt med nya tapeter, tyvärr e det ju Viktors lägenhet så han får välja tapeterna och faktiskt så är jag lite orolig för det, men vet vad han har för konstig smak, han vet ju ingenting om inredning, han har inte ens köpt nåonting till nåt av ställena vi har bott utan att haf gar bett honom, skulle jag flytta härifrån skulle han va kvar med ett tv-spel och lite köksredskap haha :) Måste iväg till ikea nån gång och införskaffa lite gardinstänger och gardiner och sånt, får ju för mycket fönster i den nya lägenheten :) Hallampor behöver jag också. oj oj fullt upp, mycket att tänka på. Ikväll kommer det en mäklare från swedbank i alla fall och ska titta på lägenheten och säga vad han tycker att utropspriset bör vara, vilket jag tycker ska bli jätte intressant. Så nu om 20 minuter ska jag tvätta och städa och ha mig fram till klockan 18 ikväll då han kommer, (utifall att han skulle ha kameran med sig)
Nej msåte rappa på nu såg jag.
kramar A

0 kommentarer: