BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/03/2007

Party party

Igår blev det ful rulle!


Från och med att jag och Viktor vaknade hade vi fullt upp, sprang till bolaget, pantade, handlade en massa saker till kvällen sen va det hem och dammsuga, skura, damma och för att sedan göra oss i ordning för kvällen.


Elin & Eliana kom först och åt lite middag hemma hos mig. Sen startade vi, och resten kom strax därpå. Allt gick super snabbt, typ en öl och jag va igång som tusan.


Sen kom musiken igång, och där stod jag och Elin, och sjöng med Selmas leksaker som mikrofoner hela kvällen lång, till schlager!! En massa Magnus Carlsson, Linda Bentzing, Carola och alla de andra!!


Sen drog vi till china teatern, henry kände nån så vi fick gå före i kön, det va trevligt. men tyvärr så va det alldeles för mycket folk där inne, så man fick typ köa för att komma sig fram, det gick itne att dansa för man fick bara armbågar och sånt där på sig hela tiden.


Så vi blev inte där alltför länge.


i alla fall så for vi hem till slut och sov och idag mådde jag faktiskt riktigt bra.


Och idag så... alltså igår va ju bara uppvärmningen, hahah idag har vi SETT på schlager och min älskling Magnus Carlsson



ÅHHH så fin. !!

Jag & Elin drog ju till Gröna Lund och såg på child hood foundation!! och då va han där, min sötis. Satt bara och log då han uppträdde, e han inte såå vacker?

Men nu i alla fall ska jag ta det lugnt och ha det skönt ett tag, vila typ lite.

Jo vi gick ju i lustiga huset också, haha va as kul men kanske inte det bästa att gå i när man är lite bakis. men det va råå kul när man fick flyga på mattan ut, så fotograferade dom då också, så vi tog bilderna på en nyckel grej, kommer inte på vad det heter. hihi

jaja, hoppas att eran helg har varit lika trevlig som min! och ha det så bra nu i Oslo Elli.

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

du är utmanad! läs min blogg så får du veta mer! puss ela