BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/09/2007

freak show!!

Jahapp, dagen i allmänhet

5.00 - Klockan ringde, kliade mig lite, gick upp o kissade!
6.30 - Klockan ringer igen, kliar mig och går upp och börjar fundera på vad jag ska göra först.
6.32 - Står på toaletten, kliar som fasen
6.33 - Fått upp ögonen tillräckligt (börjar vakna till) tittar på mina armar
6.33 ½ - CHOCK!! ÄR JAG DÖENDE??? Ser röda prickar över hela armarna och kliar som fasen,, får lite lätt panik och börjar riva oavbrutet.
6.34 - Funderar på om jag ska väcka Viktor hypokondrikern för att höra att jag har cancer
6.34½ - bestämmer mig för att tvätta armarna och gå till jobbet
Ca: 06.55 - Går till tunnelbanan med hjärtklappning och långärmat i värmen, funderar på vad jag kan ha för sjukdom. hjärtat bultar, nervositeten stiger, vad ska jag säga till Viktor?
Ca: 8.00 - Träffar en hyr sköterska på jobbet som va så trevlig, så jags liter av mig koftan, stärcker fram armarna och frågar: Vad har jag för sjukdom???
8.01 - Hon tar på sig sina gladögon för att titta lite närmare....
solksem, värmeutslag säger hon....

Samtidigt som jag skrattade inombords va jag så lättad så det finns inte!!!
Trodde verkligen att jag hade fått nåt dödligt, det märks att jag har varit ihop med Viktor för länge, jag börjar banne mig bli lika hypokondrisk som honom, så efter jag hade hört att allt var okej, så ringde jag och berättade för honom, han blev jävligt orolig innan jag hann säga vad det va för något.
men tack för den då... När jag äntligen ska ta vara på det fina vädret ute, och vart ute o solat, så ska jag få n´å jädra utslag! Så nu får jag inte sola n´å mer, eller i alla fall inte försöka mig på nåt försök till att pressa i solen som jag har gjort, även fast det bara varit en timma åt gången, men va fasen, det har typ aldrg vart så här varmt i Svrige som det är nu, känns ju som om man bor på Hawaii förutom att jag inte har nån strand eller pool i närheten, bara skriket från dagisbarnen då jag solar på balkongen. Men idag... då det inte va n´å barn där, nej då får jag inte sola alls :( typsikt nog.
jaja, nu ska jag se på film med Viktor.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha va rolig du är! =)