BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/17/2007

YES!!!!!!!

Måste ju rekommendera sopp dieten för den som vill gå ner fort för lite motivation till att börja med, har två dagar kvar av min 7 dagars diet och igår då jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner hela 3½ kilo!! Fatta vad roligt det var så nu har jag mer motivatin än någonsin. Och igår va bästa dagen på dieten, då fick jag äta nötkött 300 gram, så till middag blev det lövbit med en härlig grönsallad till.. Mums!! Lövbit är ju faktiskt min favoritmat, men helst ska det ju vara pommes frites och champinjonstuvning till, men det gick bra ändå.

har bokat resan nu till England, så dit sticker jag den 11 Juli och kommer hem den 13:onde,,, och ja just det. Fredag den 13:onde, så jag hoppas verkligen att flygresan går som det ska.
Jag ska alltså ta ut min tandställning, tänderna är fortfarandei nte raka, men jämfört med hur det såg ut för ett år sen, så är jag super duper lycklig, synd bara att jag ligger så himla mycket back i ekonomin, annars hade jag köpt en tandblekning direkt, men jag fyller ju år i augusti, så jag har önskat mig det. Fick ju lov att låna pengar till flygresan också.. typiskt nog. Men nu är det ju sista gången som jag "MÅSTE" dit, så det är ju lugna puckar, Och jag behöver inte betala igen nåt till viktor nästa månad heller, och tur det, för jag är skyldig syrran 800 för mammas 60 års present, + att hon la ut när pappa fyllde år. Sen måste jag ju ha pengar när jag åker till england också, sen har jag ju tänkt mig till Umeå under semestern som börjar den 16:onde... mycket nu.

Mamma har bestämt sig för att fly fältet, (60 års kalaset) hon och pappa reser till Bulgarien på tisdag en vecka. Så när dom kommer hem veckan efter så kommer dom hit o sover en natt. Inte mycket men roligt att se dom ändå. Så då måste jag försöka att ta ledigt så jag hinner se dom lite granna innan dom tar och bilar upp till Umeå igen. Kanske ska utnyttja dom lite när dom har bil också, typ fara o slänga en tv som står på balkongen bland annat. Man måste ju vara smart =)

Redan söndag, denna lediga helg har gått hur fort som helst, och ändå har jag inte gjort någonting alls, förutom att suttit här och framför nån film och njutit. Helgerna brukar ju kännas lite längre när man inte gör något särskilt.

På fredag är det midsommarafton. Vi ska iväg ut till skärgården och fira med Viktors kusin. Efter många om och men bestämmde vi oss för att följa med. jag är ju livrädd för färstingar så jag tyckte inte att det lät sååå kul att ha hunden med sig och sen ha henne på min huvudkudde när vi ska sova. Men det får gå, får dricka resorb också. Jag är inte överdrivet förtjust i tanken att sitta och åka buss när man är bakfull, än mindre båt! men det kan säkert bli roligt, bara jag ställer in mig på det.
Nu ska jag städa lite och hoppa in i duschen
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur gör du nu när du är klar med en veckas soppdiet? äter du som vanligt efter den eller>? puss ela

Angie sa...

nej jag ska börja räkna lite poäng enligt viktväktarna. Och i över huvudtaget tänka på vad jag äter =) Men vikken motivation jag har fått!! Nu vill jag gå ner till 39 ;) Skämt åsido.. :D Men roligt är det