BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/07/2007

WOW. hot hot hot


Alltså. Jag orkar inte!!

han är så JÄVA snygg att jag får hjärtklappning!!
har blivit beroende av serien super natural bara för att hetingen är med, och när han ler blir jag alldeles knä svag. han var med i våra bästa år förut, men då tyckte jag inte att han va lika läcker som nu. MMMMMM
Täml om man fick se han på stan, tänk om han kkom och knackade en på axeln på krogen och sa; hej snygging.
Tänk om han kastade dig ett extra långt ögonkast när man gick på stan...
Tänk om....
ÅHHHHH
Tillåt mig presentera jensen Ackles allihopa!!
Min nya idol, eller delad med Magnus Carlsson, nej för fasen, jensen är etta!!
Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Angela, tääänk om Viktor skulle få se det där inlägget :P

Angie sa...

meeen du. Som om jag har nån chans på Jensen ändå, man måste ju få drömma, han drömmer säkert om Pamela Andersson :D

Anonym sa...

haha va rolig du är! själv har mat fått ett snett finger efter jag spelade beachvolleyboll igår. haha. syns snart!