BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/28/2007

impuls idéer

Ja i tisdags satt jag uppe och väntade på att mina föräldrar skulle komma, dom skulle ju landa i Sverige klockan 00.00 och jag tänkte att innan dom har kommit igenom pass kontrollerna och allt och hunnit köra till mig från arlanda så är väl klockan redan 02.
Men klockan slog två, och ingen hade hade ens hört av sig. När klockan va 03 stängde jag av datorn och tänkte lägga mig så länge, men då ringer dom, i sista sekunden, och far iväg från arlanda. SÅ halv 4 kom dom, och då kunde man juinte somna direkt, är ju alltid lika roligt att träffa dom nu när man inte träffas lika ofta och bor 60 mil ifrån varandra. Så vi ställde i alla fall klockan på 10 och steg upp, jag satt verkligen och fördrev tiden allt vad jag kunde fast dom va stressad hem, för jag ville ju hinna se lite utav dom.
Sen sa mamma helt apropå ingenting:
Men följ med oss hem då, Jag betalar flygresan hem!
-Ska jag kolla flygresor på fredag då? sa jag på skämt
och det gjorde jag, bomade och nu sitter jag i Umeå och ska hem imorgon eftermiddag igen, hahah jobbar ju på lördag.
Så vi bilade ju iväg då vid klockan 2 och va inte hemma förrän 12 inatt, så idag har vi vart och planterat blommor på morfars grav och firat mammas 60 års kalas i efterskott.
Och imorgon så åker jag hem igen!
Helt sjukt, men lite små kul ibland med såna här tokiga ideér.
Ja just det, har syndat idag också.
Gick och köpte mig en digital kamera, har lite ångest, men kul är det. Men det blir ju inte så dyrt på avbetalning. :)
Nee nu ska jag umgås med mamma, den lilla tiden vi har tillsammans.
Kramar A

4 kommentarer:

Rebecka sa...

vad kul ! ;O

elli sa...

åh kul med kamera, nu vill jag se kort!!

Anonym sa...

Nu får du fota massor då! =)

Angie sa...

mm har inte provat sätta över dom på dator än, hoppas innerligt att det fungerar på vista =)