BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/13/2007

sopp diet



Jaaha, då har just gasningen börjat, för fulla bruk! Tur att inte Viktor har kommit hem än.

Denna dagen har nästan varit lite jobbigare än igår, för idag har jag inte gjort annat än att tänkt på godsaker. Va inne på ica efter jobbet för att handla schampoo och jag va nästan på väg att dreggla när jag gick förbi alla godsakerna... va såååå nära på att bryta redan idag. Men jag höll ihop och efter idag så blir ju allt lättare. Idag får jag bara äta grönsaker, och hur gott är det på en skala? Då är ju frukt godare, som jag fick äta igår. men ja får stå ute. Snart är denna dag avklarad också så är det bara 5 dagar kvar sen.!

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Cambridgekuren är också en soppdiet, man dricker enbart drinkar och soppor (ren kur) i 2-6 veckor beroende på vilken målvikt man har. så börjar man åta bra allteftersom, man går och träffat sin kosulent varje vecka och väger sig osv. lovar att uppdatera så du får veta om det funkar ;)