BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/12/2007

Soppa o frukt

Jahapp!! Då har man satt igång med dieten, Viktor kom ju hem så sent igår så jag hann inte gå iväg och handla ingredienserna till soppan då jag inte ville lämna Selma ensam igen.
Så idag på min lediga dag steg jag upp klocken 10!! Sprang iväg på affären och köpte sopp sakerna , frukten jag får äta idag, och grönsakerna jag får äta imorgon.
Hann ju inte få i mig nån soppa inna jag drog iväg till jobbet på ett apt möte, men jag hade fått i mig en apelsin, det hjälpte dock inte så mycket, satt typ o skakade på tunnelbanan. Men hade tagit med mig lite soppa i en termos som jag och Elin delade på. Den va faktiskt as god. Skulle kunna tänka mig att göra den till middag någon annan gång faktiskt, den är ju nyttig också.
Sen efter mötet va jag och Elin iväg till Humegården, där vi tog en kaffe, sen gick vi till hundrastgården med Selmis, tyvärr va det inga andra hundar där alls, så Elin tog på sig Hund rollen och sprang runt och lekte med henne. Har alrig sett make till energi med ett äpple och en apelsin och lite soppa i kroppen!!!
Jag höll på att hungra ihjäl innan jag kom hem, men nu e det bra. Magen bullrar av all lök men det kan jag stå ut med, bara jag inte gasar ihjäl Viktor
Kramar A

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, man har alltid energi till en sån söjt liten selmis! snart är min soppa klar också! "tur" att man är ledig i två dar nu, så min slipper gasa ihjäl dom på jobbet :) du är ju gärna välkommen hem till min gaskammare om du känner för det! haha

Angie sa...

jaa "tur" för dig ja,, stackars mina panchisar.. :( Jaaaa vi kan ju sitta o gasa tillsammans :D

Anonym sa...

Vad gör du för soppa angela? :)

Angie sa...

Grönsakssoppa, går på en 7 dagars diet innan jag börjar räkna poäng :D